Subject: FW: VÄINO SARAP andis Teile volituse
From: "Liivia Gussarova" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Thu, 23 Jan 2025 13:47:53 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

From: Transpordiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Saturday, January 11, 2025 4:12 PM
To: Justiitsministeerium <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: VÄINO SARAP andis Teile volituse

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 

 

 

  <https://templates-v1.smailyusercontent.com/mnt/300x/files/images/logod/Transpordiamet_3lovi_est_rgb.png?ts=1733491286809>

Tere!

VÄINO SARAP poolt on tehtud teile volikiri. Volikirju näete Transpordiameti 
e-teeninduses.

Lugupidamisega
Transpordiamet

NB! See kiri on saadetud Transpordiameti e-teeninduse teadete süsteemist. 
Tegemist on automaatse teatega, millele palume mitte vastata. 
Transpordiameti e-teenindusse sisenemiseks on vajalik ID-kaardi, Smart-ID 
või Mobiil-ID olemasolu. E-teeninduse keskkonda saab siseneda 
<https://eteenindus.mnt.ee> https://eteenindus.mnt.ee

 <https://www.tarktee.ee/#/et>

Transpordiamet

Klienditeenindus: 620 1200 / [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Maanteeinfo: 1247

 <https://www.waze.com/et/livemap>

 <https://www.facebook.com/EestiTranspordiamet/?fref=ts>

 <https://www.youtube.com/channel/UC8Wtwlz-a4lmESG6taGodAw>

 <https://tarktee.mnt.ee/>

  <https://mnt.sendsmaily.net/35x/files/images/kaart.png>

Mobiil-ID

saad tellida oma mobiilioperaatorilt.

  <https://mnt.sendsmaily.net/14x/files/images/telefon.png>

ID kaardi koodid

saad taotleda Politsei- ja Piirivalveametist.

  <https://media.sendsmaily.net/images/spacer.gif>